vrijdag 20 april 2012

Review: Urban Decay NAKED2

Hallo lieve glammies!


Vandaag een (korte) review van het NAKED2 palette van urban decay.


Een lange tijd geleden kwan urban decay uit met het naked2 palette, een vervolg op het originele naked pallete. Een palette met 12 neutrale kleuren waar je eigenlijk alle kanten mee op kan, alle kleuren passen zo'n beetje bij elkaar - dat hangt natuurlijk ook een beetje van je smaak af - en daarom kun je er ook ontzettend veel verschillend eye-looks mee maken.
Om deze reden stond dit palette al een aardig lange tijd op mijn verlanglijstje en vandaag was eindelijk de dag aangebroken dat ik ook een blije eigenaar ben geworden van het NAKED2 palette.

Okay, let's talk about the NAKED2.
  


De 'doos' zelf komt in een plastic verpakking met een super schattige kleine lipgloss (handig voor bijvoorbeeld een avondje uit en je er niet op zit te wachten om een grote tas mee te slepen!) en een dubbele kwast die in vergelijking met de standaard bijgeleverde kwasten wél fijn is! De buitenkant van de doos is van metaal, de binnenkant van plastic. Zelf zou ik het fijner vinden als de binnenkant ook van plastic was, zou die ook gelijk wat steviger zijn. Maar goed, dit is ook prima.



 Op de achterkant staat hoe urban decay fans vroegen om een nieuw palette, en  wat voor soort kleuren je kunt verwachten.


                                                       Alle 12 de kleuren zonder flits



                                                           Alle 12 de kleuren mét flits


 Dit is de ene kant van de kwast, een vrij stevige fluffy blending brush, ondanks dat hij vrij stevig is, doet hij wel goed wat ie moet doen. Happy me!


 Dit is de gewone eyeshadow brush, valt vrij weinig over te zeggen, gewoon een fijne kwast!


Foxy: Matte huidskleurige highliter( past precies bij mijn huidskleur, jeej!)

Half Baked: bruine/goudkleurige metallic glans


Bootycall: Een shimmery highlighter (een van mijn favoriete kleuren uit dit palette)


Chopper: Bruinkleurig met glitters


 Tease: bruin/paars, mat

Snakebite: vrij donkerbruin met veel glitter (ook een prachtige kleur naar mijn mening!)

Suspect: glitter lichtbruin
 
Pistol: metallic glanzende donkergrijze kleur


Verve: lichtgrijze kleur met shimmer (also one of my favorites!) 


YDK: lichtbruine glans (eerlijk gezegd ben ik niet zo weg van deze kleur... geen idee waarom!)

Busted: donkerbuin met shimmer


Blackout: mat zwart


Zelf ben ik helemaal weg van dit palette en er ontzettend blij mee. Gewoon omdat je er vrijwel alle kanten mee op kunt, je kunt er een naturel look voor overdag mee maken, maar ook wel een leuk voor een avondje uit!

Verkrijgbaar bij Sephora voor  €34,-
Hij is dus wel vrij prijzig, vind ik, maarja dan heb je ook wat!

(p.s. de reden dat ik geen swatches van de kleuren heb gemaakt is omdat er op internet ontelbaar veel swatch foto's/filmpjes te vinden zijn, en vind ik dit eigenlijk onnodig om het zelf ook te doen, surf even op google voor de swatches!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten