dinsdag 17 april 2012

Review: Benefit High beam highlighter





Oh-my-gosh... I just love this product!

Ik ben dol op vloeibare highlighters. Zeker nu de zomer op komst is en - hopelijk - de zon gaat schijnen! Het laat je gezicht er stralender en gezonder uit zien, en geeft een egale glanzende gloed.
Er maar weinig producten waar ik blij van wordt, of waar ik dan echt niet zonder kan, maar ..... dit is er zeker weten 1 van!

Allereerst de verpakking. Het product zit in een schattig licht roze doosje waar op de voorkant in zwarte letters High beam staat.  Het doosje zelf is van karton en vrij stevig, aan de bovenkant zit een klepje en wanneer je het open doet het potje eruit kunt halen. Gewoon een standaard, praktisch & schattig doosje. Fijn!


Op de achterkant van het doosje kun je de ingrediƫnten vinden, en ook wat Benefit zelf over het product zegt, namelijk:

"The makeup artist's secret to a healthy glow! How to use: Dot and blend over makeup on the cheek and brow bones."

Wanneer je het doosje openmaakt zul je aan de bovenkant een zwarte bijsluiter vinden, hierin staat wat het is en hoe je het aan moet brengen, de gebruiksaanweizing:


 "Iriserende teintverfraaier: Het geheim van de visagist voor een onmiddelijk gezonde uitstraling.   Deze satijnachtige roze highlighter is een uiterst luchtige creme voor elk huidtype.
Gebruiksaanwijzing: Breng tipjes op de wangen en wenkbrauwboog aan - of op elk ander deel van het gezicht dat je wilt accentueren - en werk de creme uit."


De inhoud van het product zit verpakt in een glazen potje, met een plastice draaidop, het doet me een beetje aan een nagellak flesje denken!


Het product zelf is vloeibaar en vrij dik, en glanzend. Je brengt tipjes aan net boven je jukbeenderen of je wenkbrauw bot (ik zelf doe meestal een stuk of 4 op mijn jukbeenderen en 1 op mijn wenkbrauw bot) waarna je het met een stippling brush of met je vingers uitveegt, ik vind dat je het mooiste effect krijgt door het als het ware in je huid te 'kloppen'. Je zult zien dat je er een hele mooie egale glans van krijgt. Omdat het vloeibaar is heb je geen last van fallout waardoor je allemaal verdwaald glitters op je wang tegenkomt. Gewoon een prachtig egale glans die de hele dag blijft zitten, precies waar ik van houd!



 Benefit High beam is verkrijgbaar bij Sephora en kost €23,-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten