vrijdag 20 april 2012

Qiriness Le wrap exfolys, Radiant Buffing Mask

Vandaag nog maar een extra artikel voor jullie omdat ik hier zoooo super super blij mee ben, dat ik het wel met jullie MOET delen.



Het Le wrap exfolys Radiant Buffing Mask van Qiriness.
Via via had ik al heel wat goede dingen over dit masker gehoord, en ben ik een aantal dagen geleden even langs de Ici Paris gelopen om een sample hiervan op te halen.

Dit zou hét masker moeten zijn, ontzettend fijn en doet amazing things voor je huid ... nou ik ben positief verrast en geef ze gelijk! Ik heb in het verleden nogal wat masker uitgetest en geprobeerd, en ik moet zeggen dat dit masker nu toch wel op nummer 1 staat!
Na gebruik voelt mijn huid ontzettend zacht aan, mijn huid lijkt schoner en mijn poriën kleiner. Het masker geeft mijn huid een gezonde gloed, en dat zonder het gebruik van highlighter!
Overigens, het resultaat is bij mij 1 á 2 dagen na gebruik nog steeds zichtbaar!

De bedoeling van dit masker is dat je hem op je huid smeert, ongeveer 30 seconden laat zitten en hem dan van je huid 'rolt' met de palm van je hand. Op deze manier scrub je als het ware de dode huidcellen, en het van je gezicht, en stimuleer je door het wrijven ook nog een de bloedsomloop in je gezicht, wat weer goed is voor de bloeddoorstroming van je gezicht.

Hier kun je goed zien wat ik bedoel met eraf rollen, je wrijft als het ware over je huid waardoor er een soort rolletjes onstaan, bij vrijwel elk ander product zou het slecht zijn als dit gebeurd, maar hier is dat juist de bedoeling!

 De gebruiksaanwijzing en wat het masker volgend Qiriness zelf doet.

Het masker is een vrij dikke creme, een beetje boddybutter-achtig... 
 


Dit is hoe de fullsize versie eruit ziet. Deze ga ik zeker weten kopen!

Qiriness heeft nog meer verzorgings producten welke verkrijgbaar zijn bij Ici Paris XL, de fullsize versie bevat 125 ml en kost rond de €34,- (dit verschilt per winkel).
Ik vind het wel vrij prijzig, maarja voor een goed product met geweldige resultaten ben ik zeker bereid zo'n bedrag te betalen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten